петък, 2 август 2013 г.

Споко Орешарски-Мишо е тук



Браво Мишо
Докъде стигна нашето правителство? Пръв в редиците на „ Бранещите ги с живота си” е Мишо Шамара.
Казал пред медиите „еврейска гад”.

Мишо за Евреите

Ами Вие какво очаквате от Рап „Звездата” на България известен не толкова с музиката си колкото с абсурдните си текстове и простотии. Ами вземете и Кондьо и Сашка Васева ,че да си направите „Армия”. Ами аз не искам правителството ,което управлява България да се надява на подкрепата на „артиста” изпял култови текстове от ,които се” просълзявам” от типа на:
Когато е лято аз съм на плажа,
когато поискаш ще те намажа,
с плажно масло цялота бейби,
тази прашка ти стой супер бейби.
Кажи, довечера къде ще е партито,
нещо за пиене, дай ми Бакардито.
Джетове под наем и много пички,
само за пички си мислеме всички.
Гледаш ме мисля че е време бейби,
да дойдеш с мене бейби.
Погледнах те в очите и видях че ще те имам,
цяла вечер ще ти давам, но ще и взимам.
Всичко е игра аз просто свалям прашки,
мама не ти ли каза хората с големи гащи.
От теб искам секс, а не връзки дай ми,
бум дай ми, дай ми, дай ми, дай ми.
(това е от „лошите момчета”)
Ами то всяка излязла дума от устата му е или псувня или простотия. Тикнете го пред камера и бихте ме учудили ако очаквате нещо друго. Той явно не може да установи разликите между неговата си сцена и политиката. Там където той изявява „артистизма си” публиката е 115-16 годишни ,които намират простотиите му за изключително оригинални.
Господа управляващи явно много сте я закъсали ,че да имате Мишо Шамара за подкрепа. Аз лично бих се срамувал. Страшен имидж създава.
Еди Съвет. Не му давайте да приказва ,че ще чуете не само това ами и доста други неща.

Няма коментари:

Публикуване на коментар